Lördag är veckans 6:te dag!

Hej igen!! idag har det varit en helt vanlig lörda! Först lite jobb fram till 14.00 sen hem, kan väl inte påstå att jag gjorde så mycket när jag kom hem.. kollade lite på skidor sen kollade lite på min nya kamera :D försöker lära mig den, många knappar är de tmen det kommer nog så småningom!
 
I morgon är jag ledig, då hade jag tänkt att bygga om hönshagen, den är ganska dålig nu..
 
 
Vi gjorde tacotårta till mat idag. Tack familjen annorlunda från Säffle för den idén, fast ni hade kebab ni ist. det var faktiskt gott.
 
Denna jävla melodifestivalen sög ju, enda som var nått att titta på var ju Danny..
 
Söv så gött alla.. å hoppas ni är bakfulla i möra :D
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0