Ny blogg nya tag!!!

Nu ni är jag igång igen men nu tänkte jag att jag skulle fortsätta skriva..
 
Jaha, för ni som inte vet vem jag är så får ni lite info här:
 
Malin heter jag, 25 år gammal, ojj va konstigt det var att skriva 25. (har just fyllt) :D Jag kommer från västra Värmland ca 1 mil från norska gränsen, Min mamma är svensk, min pappa är norsk, min bror är en blandning mellan alltmöjligt och jag då, vad är jag??? Jo jag är sambo med en bonde, en kille som sa upp sig från sitt jobb som grävmaskinist för att driva en gård med kor.
 
Vi har ca 30 kor, väntar ca 14 nya kalvar som ska komma i mars/april ungefär. Höns har vi och så vill jag skaffa 2 grisar som jag har lovat att döpa till Emma och Emil. Katter har vi, fast just för tillfället har vi ingen inne, Jag har haft 2 katter som innekatter, den första blev överkörd och den andra blev aldrig rumsren så den fick åka upp på gårn igen.
 
Härär iaf mitt hus ;)
 


Kommentarer
Mamma

Hej Malin
Roligt att du skriver igen, det låter som du har ett drömliv, men du är saknad här <3
aj löv ju <3

2013-02-02 @ 18:29:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0